2 Aralık 2007 Pazar

yaz kızım!


- biraz saçmalamak istemiştim yalnızca hakim bey, bu benim yasal hakkım. beni bunun için yargılayamazsınız!
- hanımefendi, “seni seviyorum” demişsiniz, biraz değil, bayağı bir saçmalamışsınız…
- samimi değildim ama efendim!
- şahitleri dinledik, hepsi sizin genel olarak samimi bir insan olduğunuzda birleşiyor, ki bu da büyük bir suçtur.
şimdi, mahkemeyi daha fazla oyalamayın ve suçunuzu itiraf edin.
- ama o da bana söyledi aynı şeyleri…
- kendisi yalan söylediğini itiraf etti ve suçsuz bulundu, davası düştü.
- şaka mı bu?
- sizi ciddiyete davet ediyorum!
karar;
sanık, kendinden başka bir kişiyi sevmek ve ona bunu samimiyetle ve anlaşılır bir türkçeyle itiraf etmekten, mahkememizce suçlu bulunmuştur.
suçlunun, mahkemenin uygun göreceği bir usulle bu duygudan arındırılmasına, o zamana kadar da yalnızlığa mahkum edilmesine karar verilmiştir
.

3 yorum:

b dedi ki...

ben de davacıyım hakim bey!:)

b dedi ki...

kimden mi davacıyım kendimden:)

begüm dedi ki...

aman abi sus,
baksan hulusi kentmen'e benziyo ama acıması yok,
anında kırıyo kalemi...