12 Ocak 2010 Salı

farketmeden

mesele yalnız olmakta galiba..
yalnızca sen ve ben olduğumuz, seninle benim yalnız olduğumuz o anlardan biri daha..

sen bize birer kahve yaparsın belki, ben öylece durur senin dönmeni beklerim, saçımla oynarım sanırım o arada..
sonra sen inadına bilmediğim bir albüm koyarsın, ben kalkıp değiştirir, bir fikret kızılok çalmaya başlarım, inadına..
susarız herhalde, en fazla 'kahven soğudu' dersin belki.. ben yalnızca bakarım sana sanırım, biraz da tebessüm ederim..
üşümeyiz yine, bahar nasılsa her zaman ki gibi, senin üzerinde sade, tek renkli bir gömlek, benim üzerimde kolsuz bir bluz..
sen bir aralık, gider kaybolursun. merak etmem ben, tasalanmam da, bacaklarımı toplar, dizlerimi göğsüme çekerim o arada..
gelip yanıma oturunca sen, kımıldanırım, saçlarımı kulağımın arkasına koyar, elimi yüzümde tutarım.. sen yüzümdeki elimi eline alıp yüzüne koyarsın..
susarız herhalde, en fazla 'hep bu anda kalmak ne güzel olurdu' dersin belki.. ben yalnızca bakarım sana sanırım, biraz da tebessüm ederim..

Hiç yorum yok: