8 Ocak 2018 Pazartesi

gerizekalı.

duruyordum ben.
ve iyiydim öyle.
ne oldu, neden oldu bilmem, bi sızıntı oldu yine ve haliyle bi dolu sızı beraberinde..

önce bir kedi sevdim ben. uzun tüylü, yamalı yüzlü bir tekir..
gel dedim, evim evin olsun, yaşar gideriz bundan sonra..
hasta şimdi, kucağımda kuş gibi hafif, zor nefes alıyor..
gün sayıyoruz birlikte..

sonra bir adam öptüm ben. güzel gözlü, dilbaz bir adam..
saatler içinde yayıldı zehri içime, daha ilk anda biliyordum başıma gelecekleri..
tam uyanırken büyülü uykusundan geldi yine iki günde kesti ayaklarımı yerden..
yüzüm gülüyor, başım dönüyor onu düşündükçe..

şimdi elimizdekiler;
yine bu karanlık oda,
mohsen namjoo,
ve yepyeni bir scotch tadı..
bekliyorum.
ikisinin de hayatımdan çıkmasını..

iyiydim öyle.
kolaysa yeniden yık köprüleri, yak bayrakları..
sonra yeniden ör duvarları, bile kılıçları..
yoruldum, yaşlandım.

bu dersi daha kaç kez almam gerek?


3 yorum:

kiwi dedi ki...

daha kaç kez sorusu bende de var. tekrarlardan başımız döndü artık :)

Unknown dedi ki...

Yazdıklarınızı hayranlıkla takip ediyorum :(

begüm dedi ki...

teşekkürler..