3 Mayıs 2007 Perşembe

küserim...

anlamlı pek bişey yazmadım ne zamandır...
küçük defterimde de ciddi bir kızıl eksikliği var zaten...
dedim ya kelimelerle aram pek iyi değil bu aralar, köşe kapmaca oynuyoruz...
iki gün önce bişey farkettim, birileriyle konuşurken, sırf konu benim nasıl olduğuma gelmesin diye lafı dolandırıp duruyorum, anlamsız bi dolu şey söylüyorum...
nasıl olduğum hakkında konuşmak istemiyorum...
kötüyüm demek pek iyi değildir çünkü...
...
sonra bide, kapalı mekanlar iyi değildir... hava gibi düşünceler de kapalı, kısılı kalır...
açık hava süperdir... herşey balon gibi yükselip, yok olur...
...
bahar iyidir...
hatta aşık bile olunabilir...
ama aşık olmak kötüdür, tehlikelidir...
...
acıkmak iyidir... sağlık belirtisidir...
hiç acıkmamak, mütemadi mide bulantısı kötüdür... depresyon belirtisidir...
...
gülmek iyidir... güldükçe gülesi gelir insanın...
gülememek kötüdür...
yalandan gülmek çok ayıptır...
...
aileler iyidir... arada bir düşünmek,aramak gerekir...
bir gün olmayacaklarını farketmek kötüdür... bu fikri savuşturmak gerekir...
...
dedeler süpperdir... zaman zaman hatırlamak iyidir...
gazetelerini okurken uyuyakalır dedeler...
dedeler süperdir...
...
müzik iyidir... ama bazen ağlatır...
ağlamak sanıldığının aksine kötüdür... ağlamak ağlamak getirir...
...
çalışmak iyidir... insan çalışmazsa düşünür...
düşünmek kötüdür... delirtir...
...
birini sevmek iyidir... insan içinin gitgide temizlendiğini hisseder...
ama unutmayı bilmek gerekir...
unutamamak kötüdür...
...
konuşmak iyidir...
susmak alışkanlık yapabilir...
susmak kötüdür...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

sairlik varmi acaba..
yada bu kitalar bi yerden alinti falan mi?
nekadar da guzel acikamis bi cok seyi, keyif aldim dogrusu..