3 Temmuz 2009 Cuma

dlc

-o hep istediğim büyük kadehlerden aldım kendime, iki tane. tek almak fazla depresif gelmişti ve itiraf edeyim kasadaki kızdan utandım biraz. ama, daha eve gelmeden kırıldı biri.. ironik değil mi?
-bilmem, öyle mi?
-evet ironik..
-daha depresif bi durum..
-saol.
-rica ederim. çok yoruldum ben, ard arda üç toplantı yaptık bugün.. ..sonra 'ben de bu imzayı atmıyorum o zaman' dedim, kalkıp, kapıyı vurup çıktım odadan. dinlemiyorsun.
-yo dinliyorum, kapıyı vurup çıkmışsın.
-tamam sustum. sen ne yaptın bugün?
-hiç.
-ne demek?
-akşam üzeri bir an için iyi hissettim kendimi, ama bir an. sonra yürürken erdal inönüyü gördüm sandım. sonra canım çok feci kavga etmek istedi. bir ara da susadım, ama acıkmadım bugün de. en son da, kırılmayan kadehle şarap içiyordum..
-ve ben geldim..
-ve sen geldin..
-gitmemi istersen problem olmaz..
-yo kal, ama konuşmamı isteme..
-peki..
...
-bana da şarap var mı..
-şarap var.
-ama kadeh yok?
-yok.

Hiç yorum yok: