30 Ekim 2006 Pazartesi

brandnew

bugün yeni bi işe başladım. evet, iş hayatım biraz hareketli gidiyor. daha öncekinde bile henüz yeniydim oysa. yeni bir düzene alışmak, yeni düzenin bana alışması, her sabah gidilecek yeni bir yol, yeni bir masa ve hata yeni bir mouse… ayrı, yabancı bi hal, aidiyet duygusu olmadan... (kendime not: bu bir yaşam tarzı olarak seçilebilir mi?)
bi “yeni”dir gidiyo bakalım bu aralar, bi dolu değişiklik ve katılım oldu hayatımda. bir meslek sahibi olmak yeni bişey mesela, sonra o meslek bünyesinde çalışmaya başlamak, her sabah kalkıp biyere gitmek, arada bişeyler çizmek,etmek… hep unutuyorum gerçi ama, öğrenciliğime de yeni bi şekil geldi (neden?), gece erken yatma durumları da yeni, sabahlamama daha da yeni… hmm sonraaaa, koluru yeni bişey tabi ki, sırf benim için değil insanlık için de üstelik! aaaaa asıl en yenisini unuttum; azıcık dellenince gözüm seğiriyo, sonunda bu da oldu, hayırlara vesile… ama iyi bunlar yaa, yeni iyidir, heralde yani, olmalı en azından, olsun! oyh! bu değişen hayat, yenilenen yaşam tarzı ve hatta yeni yeni yeşilli, kırmızılı hisler, her şey iyi-güzel-hoş da, kafa aynı kafaaaaaaa!! neyse, bişeyler okumam lazım, yeni yeni bilgiler edinmek için…
son söz; miller candır, canandır…

Hiç yorum yok: