29 Ekim 2006 Pazar

koluru

sağ kolumda "fındık" büyüklüğünde bişey çıktı. nedir, neden çıkmıştır, nasıl-ne zaman geçer ya da geçer mi bilemiyorum... ve tabi ki genel geçer bir begüm davranışı sergileyip; doktora falan gitmedim, kendi kendime teşhis koydum! son zamanlarda peydah olan delilik... yoo düzeltiyorum; son zamanlarda artan delilik hallerimin fizyolojik bir yansıması olmalı, bedenim "yeter!" falan diyo heralde. ama konu bu değil; ben bu fındıkla eğlenirken geçen gün, bu ne ola ki, kist mi, ur mu derken, hayatıma giren herşeyin kaderi olduğu üzere kendisine bir isim koydum; "koluru". sonra farkettim ki, bu "-uru"eki süper bişey! tecrübeyle sabit; sessiz harfle biten birkaç kelimede deneyip 5-10 dk. eğlenilebilir. (sesliyle bitenlere de bi uyarlama çakılıyo ama biraz çalışmak gerek) bi de "sudoku"nun "-oku" su var ama kafayı fazla karıştırmamak lazım!

Hiç yorum yok: