17 Temmuz 2007 Salı

mevsim etiği

ben baharı severim, her ikisini de... onlar da beni severler eksik olmasınlar... ama bu kaltak yazla anlaşamıyoruz... yine okudu canıma... çok sıkıldım... ne yastığımdan başımı kaldırmak, ne çalan telefonu açmak, ne de çalmayan telefonuma hayıflanmak istiyorum artık, onu düşünmek, kendime kızmak, bir başkasını özlemek ve daha başkasından kaçmak da istemiyorum... bi yerlere gitmek, bişeyler konuşmak, başka bişeyler dinlemek ve hatta daha fazla yazmak da istemiyorum...
yer yarılsa, ben o yarıktan içeri girsem ve o yer üzerime kapansa...
sıkıldımmmm!!

2 yorum:

b dedi ki...

banada şey gibi oluyo yaz zamanı sanki ben yerim, yarılmışımda içime biri girmiş ve üzerinide örtmüşüm...çık içimden diyorum...çok sıcak dışarısı diyo...hassiktir diyorum sonra, hassiktir, nolucak şimdi diyorum.

begüm dedi ki...

serin ve sakinsin demek ki, iyi bu... ama söz dinlemezse çıkarıp atmayı da bilmek gerekebilir, güzde kılıç kuşanmak gerekebilir...