7 Mayıs 2010 Cuma

hadi

çok yabancılaşıyorum bazen kendime..
"ne işim var lan benim burda?" diyorum.. "napıyorum ben?"
bi kalkıp dolaşsam.. bi yerlerde bişeyler içsem.. o sırada bi rüzgar esse de dirilsem..
"gitsem ya" diyorum.. başka bi şehre.. var yani seçeneğim, istesem giderim çatır çatır..
"aslında o çok sevdiğim işi yapsam.. ama bu çok sevdiğim işi de bırakmasam.. ama sabahları erken kalkmasam.."
sonra, 'gemide' deki gibi, "acıkmıştım ya ben, ne oldu, yedim mi?" diyorum kendi kendime.. bi bardak su içip susuyorum..
"neden bunları giymişim?" "dün üşümüş müydüm?"
önümdeki kağıtlara bakıp elyazımı tanıyamadığım oluyor, "kim, neden yazmış ki bunları?"
"neden öyle dedim?" " nasıl sessiz kalabildim?" "fazla mı tepki verdim?"
ellerime bakıyorum.. bıdır bıdır bi şeyler yazıyorlar şimdi.. "ben bunun için bi çaba sarf ediyor muyum gerçekten?"
duruyorum..
ne işim var lan benim burda?

Hiç yorum yok: