27 Ekim 2010 Çarşamba

çirkinleştikçe,

güzel şeyler düşünüyorum..

yeğenimi düşünüyorum, sesini, gözlerini, şarkı söyler gibi konuşmasını ve yuvarlanır gibi koşmasını..
kumları, kumsalları düşünüyorum..
anneannemin yaptığı profiterolleri, ellerini..
ortaköyü düşünüyorum..
ilk sonbaharı,
"ne kadar sıcaksın," demiştim, "ben buz gibiyim.."
güzel şarkılar düşünüyorum, neşeli, güzel şarkılar..
bir pazar sabahı kahvaltısını, çayları, omletleri ve teze yeşil biber saplarını..
dedemi düşünüyorum,
hep..
sesini, soluğunu, ellerini..

elleri düşünüyorum, sevdiğim insanların ellerini..

bir an sakinleşiyorum..
o kadar..

sonra yine çirkinleşiyorum..

3 yorum:

lula dedi ki...

ellerinde ne var bilmiyorum ama göğe bakalım mı, çok güzel.

begüm dedi ki...

bilmem.. hep karanlık bugünlerde.. o benden de çirkin hatta..

ama kalan üç mevsim ben varım, bakalım!

karga dedi ki...

sonra yine güzel şeyler düşünüyorsun dur güzel döngü