23 Mart 2007 Cuma

bilmedim, bilmem...

ben şimdi göz kapaklarımı aralasam, bi sağa baksam, bi sola baksam ne farkeder, bişeyler görsem, beğensem ya da nefret etsem kaç yazar?!

burnumdan kocaman bi nefes alsam, kanım dolaşsa bedenimde, sonra kirlenmiş soluğumu bi seferde versem ne olur, vermesem ne olur?!

ağzımı açıp iki kelam etsem, bi soru sorsam, bi başkasını cevaplayamasam, sonra pişman olup yeniden sussam, kim umursar?!

elimi kaldırıp saçımı düzeltsem, sonra çayımdan bi yudum daha içsem, telefona uzanıp onu arasam, sonra çalmadan kapasam, kimin haberi olur?!

ben şimdi, şu an unutsam tüm bildiklerimi, bozsam ezberimi, yabancısı olsam bütün tanıdıklarımın ve bulamasam evimin yolunu dahi, kim yardım eder?

bi sabah uyanmasam, ya da uyansam da kalkmasam yatağımdan ve hiç bigün kalkmasam hatta, hep kapasam gözlerimi, üst komşunun ayak seslerini duysam yalnızca, güneş bilmem kaç kere batsa ama her seferinde biraz daha az doğsa, zaman erise, dakika olmasa, saat, gün olmasa ve bir anda herşey bitse, tuttuğum o "tek" dilek gerçek olsa...

kaç yazar?!

bu saatten sonra kaç yazar?!