7 Mart 2007 Çarşamba

devil wears...

bazen insanlar başkalarının ahlak anlayışlarını tenkit etme hakkı görüyorlar kendilerinde, o zaman deliriyorum, meşhur bombalarımdan birer tane bırakıp ceplerine kaçmak istiyorum…
ayıp mı?
umurumda bile değil…

seçim yapmaya zorlandığımda ya da kararlarım kritize edildiğinde öfkeden kuduruyorum… bi de boş konuşunca birileri çok sinirleniyorum, kendim hep dolu konuştuğumdan mı, hayır! ama dayanamıyorum…
bencilik mi?
umurumda bile değil…

bu sezon ayıp moda buralarda, bencillik moda… aslında geçen bahar modaydı, ondan öncekinde de, daha öncekinde de…
demode miyim?
umurumda bile değil…

moda “kendine yakışan” olamıyor her zaman
fazla seçenek kalmıyor…
saçma mı?
umurumda bile değil…

sinirliyim…
ayıbım…
bencilim…
demodeyim…
saçmayım…
ama,
iyiyim…

Hiç yorum yok: