5 Mart 2007 Pazartesi

[cevap: 0+0=0]

bir insanın “eder”i nasıl ölçülür?
birilerine “ona değmez!” demek için kaç kalp kırıklığı gerekir?
herhangi bi kitabın, herhangi bi cümlesi en fazla kaç kez okunabilir?

etim ağır geliyor çok, zayıf kemiklerim tartmıyor,
kolum kalkmıyor…
yaşamaya üşeniyorum desem abartmış olmam…

asfaltın hafızası var mıdır?
insan bazen şahit arıyor, bigün yollar da dile gelir mi?

otobüs camından bakarken aynı yolda, başka bi mevsimde, yürürken konuştuklarımızı hatırladım, harfiyen… atkıma düşen her damlada biraz daha ısırdı dudağını adını bilmediğim o teyze… sonra içi kaldırmadı herhalde kaçırdı bakışlarını benden…
ben de dayanamam başkasını ağlarken görmeye…

mutsuz olmadan önce, o mutsuzluğu birilerine onaylatmak şart mıdır?
büyümek hissizleşmek midir, yoksa sadece onları saklayacak daha iyi yerler bulmak mıdır?
ve bu büyümek hiç bitmez mi?

birilerine sözler veriyorum, en çok da kendime… tutamadıklarım çokça, en çok da kendiminkiler… tutulmamış sözlerimi, söylenmiş, unutulmuş hatta söylenmemiş, söylenememiş sözlerimi bırakıp burada, gitmek istiyorum…
ve yeni sözler vermemeye söz veriyorum…

bir soru en çok kaç kez sorulur?
o soru kaç kez cevapsız bırakılır?
ve bu soru insanın canını daha ne kadar yakabilir?

bitmiyor…

Hiç yorum yok: