28 Şubat 2008 Perşembe

kel fatma

kuşları sevmiyorum ben,
çekinmeden "çok aptal hayvanlar" diyiveriyim hatta...
öyle uçmalarını falan da kıskanmıyorum,
ben kuş olsaydım da k.çımı kaldırıp uçmazdım zaten, öyle kabarıp otururdum.
ama martılar başka...
onları seviyorum,
çirkin sesleri tembel bi bahar sabahı...
böyle "hmm hm" yaparak döndüğüm, yüzümü güneşten kaçırıp yastığa daha da gömerek uyumaya devam ettiğim...

iyi martılar...
ben de iyi...

yetmişüç,
yetmişiki,
yetmiş,
altmışdokuz,
altmışsekiz...
...

3 yorum:

begüm dedi ki...

bi de kendime şey aldım dün;
rüzgar gülü...
böyle rengarenk, çok güzel...
o da iyi...

b dedi ki...

ben kuşları seviyorum, uçmalarına özenmeden, en çok kargaları galiba. ama hepsini. kıskana kıskana seviyorum özenmekten öte.

avs dedi ki...

'cok aptal hayvanlar'.. belki o yuzden kus beyinli diorlar bazilarina.. ben serceleri seviorm galiba, ne guvercin ne marti ne de karga.. kucuk ve sevimliler, bazen sinir bozucu olsalar da..