12 Temmuz 2010 Pazartesi

itiraf ediyorum!

yazdan şimdiden sıkıldım..

5 yorum:

lula dedi ki...

inanır mısın, ben de.. sıkılmak değil de, yoruldum. "deniz, kum, günş, yakışıklı oğlanlar.." kızı değilim ya ben, ondan galiba. ben daha domestik biri olarak ilk ve son olmak üzere baharları severim.

begüm dedi ki...

bahar(lar)da köşe kapmaca oynanmaz ki güneşle, hep biraz serin, saçlar karışık, akşamları ince hırka, bitti gitti..

rainmaker dedi ki...

bende itiraf ediyorum ki yazi ozledim!
Sydney-Istanbul degis-tokus yapsak nasi olur??

begüm dedi ki...

istanbulu kimselere vermem!!

türkçeye geçiş olmuş, özlem had safhada galiba?..

rainmaker dedi ki...

ozlem had safhada, ozellikle de ufakligin ozlemi, bu ara fena ozluyorum, acil gelmem lazim..

istanbulu bende kimslere vermem, teklifim gecici sureligineydi, cokta umutlu degildim zaten, sasirmadim kararina:)