25 Haziran 2010 Cuma

gri

garip..
nefret dolu insan var..
hayatta hiçbir şeyi beğenmeyen..
hadi bizim meslekte var, benzerlerinde de tabii, bir şeye ağız dolusu "iyi olmuş", "güzel" diyemezsin.. bu yüzden de işler asla bitmez. daha iyisi yapılabilir çünkü her zaman..
ben bunun açığını kapamak için, beğendiklerimi abartıyorum.. yemekler süpper, kadınlar öldürülesi güzellikte, o küpeler dünyanın en güzel küpeleri vs.

ama asıl söyleyeceğim, "yanlışçı"lar..
anlıyorum, insan bildiği konuda iddialı olur, kaldı ki ben o zaman daha vakur olunması gerektiğini savunanlardanım, da bilmeden karşı çıkmak neyin nesi?! sanıyorum ki bu bir program hatası. elinde olmadan "hayır", "yanlış", "değil", "cık!" diyor bu insanlar..

"bi yerlerde okudum şu şöyleymiş" dersin,
"hayır, değil." der.
"bilmem, adam bu konuda araştırma yapmış" dersin,
"tamam ama o öyle değil" der.
"olabilir, ben öyle hatırlıyorum" dersin,
"yanlış hatırlıyorsun" der.
"nasılmış peki?" dersin,
"bilmiyorum ama öyle değil" der.

bence çok temiz cinayet sebebi.

daha da somut örneklerim var;
sırılsıklamsındır,
"of!" dersin, "delice yağıyor yağmur, maffoldum." dersin,
"yoo hayır, o kadar yağmıyor." der bu.
e ulan! ben kendi kendimi mi ıslattım, üstelik camdan baksan, görece olmayan bir sağanak..

ben bunu hiçbir şekilde izah edemiyorum.. ve bu kadar net saçmalayan, "şuranın yemekleri çok güzel." dediğinizde neler yapar varın siz düşünün..

şahsen bunları mümkün mertebe hayatımda tutmam, kimse de tutmasın zaten de, bazen kaderden kaçılmıyor, insan sinirle dolup taşıyor, bir bloga bunları kusmak durumunda kalabiliyor..

falan filan..
neyse.

2 yorum:

lula dedi ki...

bir de şöyle bir model var, sen ona şu kitabı okudum çok güzeldi, dersin, ben de okudum, der. (yalan). şuradan şu elbiseyi aldım, dersin, ben de aldım, der (yalan). şu insanla çok pis bozuştum dersin, gider onla can ciğer olur ve gelip sana bana hayran o, der. bu tip insanlara da hayatımda yer vermiyorum ben. ayakta kalıyorlar, hamile numarası yapıyorum.

begüm dedi ki...

hah! harika bu.. :)