27 Haziran 2007 Çarşamba

nedir?!

hani telefonda biri bağlanırken mal gibi bekleriz ya, salak bi müzik çalar, elimizdeki kalemle saçma karalamalar yaparız... hayatta boşa harcanmış boş anlardan biri, yalnızca bekleme anı...


ben,
işte tam bu haldeyim...
bekliyorum...


neyi, ne zamana kadar beklediğimi bilmeden...
hep aynı melodiyi dinliyorum,
durmadan daireler çiziyorum boş kağıtlara, arada saçma sapan şeyler yazıyorum...


bekliyorum...


bazen bırakıyorum ahizeyi elimden, bi bardak su alıyorum, yüreğim pır pır koşarak geliyorum, ya ses veren olduysa diye, sonra yine o melodiyle karşı karşıya kalıyorum...

bekliyorum yine,

suyum bitiyor,

müzik başa dönüyor,

canım sıkılıyor,

karnım acıkıyor,

saçlarım uzuyor,

yaşım ilerliyor,

umudum tükeniyor...

.
neyse o artık,
bekliyorum ben...

Hiç yorum yok: