24 Aralık 2006 Pazar

"dönmek" istikameti

şu gitmek-dönmek durumlarını çözemedim daha... nereye ait olduğuma karar veremiyorum... ne biliim belki karar verdim (ya da verildi) de kabul edemiyorum.
"dönüyorum" dediğimde ok ne yönü gösteriyor, bilmiyorum...
buna kafa yorarken gidişlerimden (dönüş mü demeliydim?) birinde fark ettim...
bir otobüste boncuk gibi dizilmiş ilerliyorduk,
hava kararmıştı...
elimde duygudan yoksun ama iyi bi kitap vardı...
yanımda tanımadığım biri...
kulağımda da bi şarkı; dün mü? (quartet muartet/dokuz parça/yesterday?)
"geride bıraktığım"ı hissettirdi bana, geride kalana ait olduğumu...
sonra, her yolculukta aynı şey oldu, giderken de, dönerken de... (dönerken de giderken de...)
garip, öyle ya da böyle bi yere ait olmak iyi ama...
iyice karıştım ben...
ama olsun! tavsiye olunur,
ilk gece yolculuğunda...


not: merak edenlere yollarım ben şarkıyı, isteyin yeter...

ek bilgi:
"quartet muartet & sibel köse" 26 aralıkta beyoğlu hayal'de, ilgilenenlere...
daha ek bilgi: 27 aralıkta da "sıfır km" (levent yüksel, volkan öktem, ant şimşek) var yine hayalde... [sanırım ben orda olcam, gelirseniz görüşürüz efendim...]

Hiç yorum yok: