9 Aralık 2006 Cumartesi

jelatinn

elli kere izlencek bi film yapmış yine eşşek gondry, gidin görün derim ben...

http://wip.warnerbros.com/scienceofsleep/

tatlı müzükleriyle filmi bidaha bidaha izliyomuş gibi olma(ne demekse?!) fırsatı sunuyo...
bide "what do you dream?" diye bi anket gibi bişii var, bayaa eğlenceli, gerçi sonuç benim için oldukça düşündürücü oldu... (bkz. master of the universe)


üff! ne diiym, süpperdi! ama işte bana pek iyi gelmedi sanırım... sarsıcı/yorucu bi deja vu bombardımanıydı diyebiliriz...
ancak bi hayra vesile oldu; şu "öfkemden besleniyorum"u abartmamalıym galiba, "öfke obezi"(*) olmaya gerek yok!! gerçeklere asılmak ya da küsmemek için, rüyalara inanmak en iyisi...

neyse yatıyorum ben, tatlı rüyalar, hem size, hem bana...



(*)halka hizmette sınır yok!! işte yeni bir kavram daha!! [delirdim...]

Hiç yorum yok: