25 Aralık 2006 Pazartesi

santa

hayat akıp giderken bana bulaşmasın, değmesin, dokunmasın… ben onu rahatsız ediyor muyum?!

bugün bi arkadaşım, “bu yıl noel babadan ne istedin?” diye sordu, hiç tereddütsüz, “küsüm, bişey istemedim” dedim…
aslında düşünmedim hiç, isteyebilirliğimin farkında değildim…
sonra bütün gün, böyle bi şans olsa, ne isterdim, onu bulmaya çalıştım. bigün içinde bile o kadar çok kere değişti ki ruh halim, ya hiçbir şey isteyemeyecek kadar yılgın hissettim, ya da dünyaları isteyecek kadar doyumsuz…

bu yıl pek iyi değildi, yenisi bundan iyi olsun istiyorum, ama bi sonrakinden de kötü olsun…
ya biran önce orta yaşlı olayım ya da şu büyüme işi sona ersin burda kalayım istiyorum…
içimdeki huzursuzluğu silecek “bişey” istiyorum, herhangi bişey, biri belki, bi söz, bi his, bi işaret, bişey…
çok kırıldım, tamir olmak istiyorum…
“mor ve ötesi” konserine gitmek istiyorum…
en sevdiğim kitabı ilk kez okuyormuş gibi okumak istiyorum…
bi dolu, kocaman yüzük istiyorum…
saçım hiç uzamasın istiyorum…
gerçekten gülmeyi unuttum, istiyorum…
bana ruj yakışmıyor, yakışsın istiyorum…
telefonum daha çok çalsın istiyorum…
karnım acıkıyo hep, acıkmasın istiyorum…
söyleyemediklerim var, söylemek istiyorum…
duymadıklarım var, duymak istiyorum…
duyduklarım var, unutmak istiyorum…
unuttuklarım var, hatırlamak istiyorum…
sesim kötü, güzel olsun istiyorum…
hiç yorulmamak istiyorum…
kızgınım, geçsin istiyorum…
mutsuzluk defolsun gitsin, bi daha semtime uğramasın istiyorum…
içimde kış, bahar olsun istiyorum…
gittim, geri dönmek istiyorum…
döndükten sonra pişman olmak, geri gitmek istiyorum…
içmemek ama sarhoş olmak istiyorum…
ben sözümde duruyorum, herkes dursun istiyorum…
ben yalan söylemiyorum, kimse söylemesin istiyorum…
bi süre yok olmak istiyorum…
yok olduğum fark edilsin istiyorum…
üzüldüm çok, onlar da bunu bilsin istiyorum…
bilsinler ve benden özür dilesinler istiyorum…
affetmek, affedip içimi temizlemek istiyorum…
şimdi kalkıp sahilde yürümek istiyorum…
üşengecim çok, üşenmemek istiyorum…
bi sözü söylemeden önce iki kere düşünmek istiyorum…
bi güç fincanıma sürekli kahve doldursun istiyorum…
hiç sabah olmasın, hep gece olsun, sürekli uyumak istiyorum…
hep yatağımda kalmak, hiç çıkmamak istiyorum…
hep iyi hissetmek istiyorum…
buna bi son vermek, gerçeği kabullenmek istiyorum…
BUNLARIN HİÇBİRİ OLMAYACAK!!

Hiç yorum yok: